ארה"ב וישראל ישתפו פעולה בהגנה ממתקפת סייבר על תשתיות מים

    קובי פינקלר No Comments on ארה"ב וישראל ישתפו פעולה בהגנה ממתקפת סייבר על תשתיות מים
    13:00
    10.05.24
    אבי יעקב No Comments on המונים במסע הלויית מרן האדמו"ר מביאלה זצוק"ל • שידור חי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההתמודדות הביטחונית מפני מתקפת סייבר על תשתיות מים וביוב קריטיות, עולה מדרגה: תאגיד המים של ניו יורק חתם על הסכם שת"פ עם תאגיד המים של ירושלים הגיחון, לעבודה משותפת מפני איומי הסייבר, לנוכח האיומים הגוברים.

    חברת הגיחון בניהולו של זהר ינון, חתמה הבוקר, על הסכם שת"פ ייחודי עם תאגיד המים של ניו-יורק ה-NYC-DEP. ע"פ ההסכם, תוקם קבוצת עבודה משותפת לחברת הגיחון ולתאגיד המים של ניו יורק שמטרתה לזהות איומים וסיכונים עתידיים לתשתיות מים וביוב קריטיות. עוד נקבע בהסכם, כי החברות ישמשו כאתרי ניסוי לפיתוח טכנולוגיות ופתרונות.

    זהר ינון, מנכ"ל החברה, אומר שההסכם מסייע בשדרוג והתאמה מתמשכת של תחום הסייבר המשתנה בתדירות גבוהה ביותר ויאפשר לרשות המים לקבוע את אמות המידה בתחום הסייבר בהתבסס על הפעילות של הגיחון.

    עוד צוין, כי אגב ההסכם סולל הגיחון את הדרך עבור חברות סייבר ישראליות לשוק התשתיות האמריקאי שהינו הגדול והמתקדם בעולם. סטיב לוויץ, סגן יו"ר תאגיד המים מניו יורק, הביע סיפוק רב על חתימת ההסכם וציין כי שת"פ המתגבש משקף את ההכרח של רגולטורים וחברות תשתית להפנים את האיום ולהתאים את פעילותן להתפתחויות המגמות המדאיגות של תקיפות סייבר שהולכות ונעשות יותר ויותר מתוחכמות.



    0 תגובות